Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 11, 2012
Image Size
9.7 MB
Resolution
1000×12074
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,371
Favourites
336 (who?)
Comments
241
×
Mission 7 Prologue Pt 3 by purplekecleon Mission 7 Prologue Pt 3 by purplekecleon
Part 3 of Mission 7 Prologue

You guys sped it up by 5 hours this time...

Prev:
Next:

Oh yeah same deal, gonna post the next part in 6 hours, but for every 40 comments, it moves forward another hour
Add a Comment:
 
:iconwanderer619:
Wanderer619 Featured By Owner Sep 14, 2012
Dat Volcarona
Reply
:iconqydra:
Qydra Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist General Artist
When I saw the "Tock-tock" of the clock, I thought for a moment that Jasmine had ripped open a parallel timeline, so that everyone is still where they were when she did it, but the ones who are missing are just in an alternate Tao World that is temporally offset from the real one, but still parallel (And in that timeline, the clock would go "Tick-tick.")

But then the clock went back to normal. I guess that doesn't entirely rule out the possibility, though. Anyway, I thought it was a cool theory.
Reply
:iconmiflore:
miflore Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
this mystery si soooooooo excellent =w=
Oh my I'm already planning up different things... The end will depend on the mission xD this scenario is so pefect <333333

Thank you so much <3
Reply
:iconwinged-wolf22tm:
Winged-Wolf22TM Featured By Owner Sep 12, 2012  Student General Artist
wow time warp
Reply
:iconsonic500:
sonic500 Featured By Owner Sep 12, 2012
So a flash of light and a crap ton of pokemon go missing?
Well this wont end well.
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Sep 12, 2012
OH MAN, I somehow managed to miss this page reading this the first time. I SEE MICHELLE aaaah thank you so much for the cameo!
Hahaha oh man this is really interesting. Can't wait to see this mission.
Reply
:iconblurbird:
BlurBird Featured By Owner Sep 12, 2012
Ah my god, I saw Maxwell cameo! :heart: :dance:
Ahaah it's great so far! and the parts really have sped up from the comments, I can't believe I have so many to read! @.@
Reply
:iconhipakipa:
Hipakipa Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
oh my god this is so intense!!!

and omg is that my layla i see eep!
Reply
:iconafrolady114:
afrolady114 Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist General Artist
Interesting story so far... I'm intrigued by what the heck is going on now :)
Reply
:iconshiruberu:
Shiruberu Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh dear, oh dear, what happened?! I wonder how far ahead or back some of the teams are! ~ohhh! I want to find out!
Great work on the suspense in these pages, they all carry a great quallity of character and feeling with them. I look forward to the rest!
Reply
Add a Comment: